Betal pr. gang du deltager

Vælg holdtræning betalt med 100 kr. pr. år & betal 25 kr. pr. gang du booker plads på et hold!

Tre trin - så er du klar til at booke plads på holdet!
1. Opret din profil. + 2. Vælg træningsform/hold. + 3. Sæt penge ind på din konto.

Klik på ikonet ved hvert af de 3 trin - så popper en Conventus-side op, så du kan løse det trin i tilmeldingen!
For hvert trin vender du tilbage til hjemmesiden for at tage fat på det næste trin!
Når du har løst alle tre opgaver - så kan du begynde at booke træning.

1. Opret din profil!

Du skal først oprette din profil - med dit navn, adresse m.v. Så sendes kodeordet til dig pr. mail.
Tilmed dig derefter - herunder - til det medlemskab, der passer på dig!

2. Vælg træningsform/hold

Du kan vælge mellem Spinning, Yoga, Plus Kilo-holdet, Motion & Vedligehold'et og JungleSport. Tilmeld til det du gerne vil træne.

3. Sæt penge ind på din kundekonto

Log ind med dit medlemslogin. Sæt penge ind på din kundekonto i Skalbjerg, så pengene automatisk trækkes derfra, når du booker.

4. Nu kan du booke plads til træning

Klik på "Book træning" - og du kan booke træning! Du kan booke plads ind til 1 minut før start, men gør det gerne meget før.
Du kan afbooke ind til 4 timer før start på træningen.

Spinning
Motion & Vedligehold'et