Vejledninger

Brug for hjælp? - find den her...

Find vejledninger til tilmelding eller udskiftning af betalingskort m.m.
Brugerprofil

Når du er logget ind på din profil, kan du ændre adresse, adgangskode mv. og under fanen Økonomi kan du ændre betalingskort, genoprette fejlet betalinger (op til 7 dage efter første forsøg).

Skift af betalingskort

Log ind på din brugerprofil. Tryk på fanen Økonomi og vælg Kortoplysninger og tryk på Skift kort. Der kommer en pop op – tryk på OK. Det gamle kort er nu afmeldt. Tryk på Tilmeld, og indtast oplysninger for det nye kort.

Fejlet betaling

Forsøg selv at betale en fejlet betaling til kontingentet. Fejlen kan opstå, hvis medlemmets betalingskort er udløbet. NB: Kan kun forsøges de første 7 dage efter, at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.
Log ind - tryk på fanen Økonomi og vælg Betalinger. Vælg Afbrudte.  Tryk på Forsøg igen.

Vil du opsige / pause dit medlemskab?

Sådan gør du hvis du vælger at opsige eller pause dit medlemskab.
Log ind på din brugerprofil. Tryk på fanen Økonomi og vælg Kortoplysninger og tryk på Afmeld kort og abonnement. Tryk derefter på knappen Opsig abonnement og afmeld kort.
Bekræft nu, at du vil OPSIGE abonnement OG afmelde kortet.
Du har adgang til motion og fitness til udløb af din sidste betaling. (Selvom du blot ønsker at holde pause* skal du også klikke på OPSIGE)

Skalbjerg Boldklub

Skolevej 4, Skalbjerg